onsdag 9. november 2011

Wait? I don't like that

Jeg skulle jo ikke like det. Det var jo forutbestemt. Venninner pratet om hvor fantastisk det var,de ble i godt humør og de elsket det. Virkelig? Det var jo ikke noe for meg. Så begynte det på tv'en og jeg gav det en sjanse. Og ja,jeg ble hektet. VIRKELIG hektet. Sesong 1 og 2 ble slukt, helt til jeg måtte begynne å se sesong 3 på nett. Nå har jeg nettopp sett episode 5. Ah,min favoritt episode til nå. Serier med mye musikk og musikaler var jo ikke min smak. Det var altfor....jentete. Og ikke minst boooooring.
Hva snakker jeg om? Jo, jeg snakker om;

GLEE


Jeg skulle ønske denne serien fantes når jeg gikk på videregående,fordi den gir så mye inspirasjon. Ikke at jeg kan synge eller danse, men likevel. Den tar opp viktige temaer, og er likevel underholdnende. Åhhh, håper Glee varer helt til jeg er 40 år, MINST!



Fine fine Gleefolkan!Pluss det har jo kommet flere til. Iiiih! Tenk,jeg har dedikert et heilt blogginlegg til Glee<33 Ja,nå går det bare en vei.



1 kommentar:

  1. Jeg sa at du kom til å elske Glee!!!! Det er helt fantastisk, og kurerer dårlig humør på null komma niks!
    Skal ha en liten Glee maraton seinere for å ta igjen de episodene jeg ikke har fått sett enda, og DA kan vi snakke Glee uten å spoile hverandre! :D

    SvarSlett