torsdag 17. november 2011

you got to follow trough

Har forandret litt på designet,det var dødskjedelig og lite meg,egentlig! Så jeg brukte sikkert 5 min på det,men ble faktisk veldig fornøyd. Og dette er faktisk den eneste bloggen jeg har likt,så tror jeg skal holde på denne. Har også tenkt å lage meg en bildeblogg,men er ikke heeelt i fotomodus for tiden. Er ikke spesielt gøy å ta bilder når det regner og er lyst i ca 3 timer etter jeg står opp. Sukk, savner lyset. Jeg soser jo rundt om kvelden i mørket og må virkelig innrømme at jeg har blitt mørkeredd de siste årene. Sommer,where are yooooou?

I går så Marit og jeg Hodejegerne, men vi spiste pepperkake og mandariner og drakk julebrus. Jeg synes Hodejegerne var en fin film, ganske dramatisk og blodig til tider. Hodejegerne er jo en film basert på Joe Nesbø's roman,som heter det samme. Aksel Hennie hadde jo såklart hovedrollen,og han var flink da. Selvom jeg synes det er på tide at Norge får flere gode skuespillere. De fleste går jo om og om igjen!

Sommeren 2010

2 kommentarer:

  1. Så fin den ny-oppussa bloggen din ble!!!!! Veldig kul ;D Æ e enig med dæ, æ e å mørkeredd :P Vil gjærne ha sommer, men e gaske så glad for att det e mørkt for det betyr jul å møte dæ igjen ;D <3

    SvarSlett
  2. Very cool theme indeed. :) me gusta.

    Hodejegerne er en utrolig bra film, for Norsk standard i alle fall! Leste faktisk om filmen i Empire, som er et Engelsk film-blad, og filmen skal komme på Engelske kinoer 6. April 2012! Eller så kommer den på dvd her da... Men når de putter Trolljegeren på kino her, så må de nå putte Hodejegerne også!!!

    Jeg savner julebrus og peppekaker noe så sinnsykt!! Gleder meg til å komme hjem til å mumse på det...og til å møte dere folka, seffff! ;O haha. miss you <3

    SvarSlett