tirsdag 25. oktober 2011

dead rabbit,layin there

Dette er meg idag. På en OK dag. Når jeg orker å ordne meg. For det skjer sjelden. Pinade har jeg hestehale også,noe som nesten aldri skjer. Så har jeg gyldengul ettervekst,som snart skal bort. Bort ja!

Her er meg,som poserer med en julebrus. I oktober. Det er nok litt tidlig, men herrefred,julebrus smaker såååå godt!

Dette er meg,som er så usikker. Som er lei av å drikke. Til helgen skal det jo feires halloween og de fleste skal ut. Jeg vil jo åsså,men er lei av å dra ut og ikke minst, kong alkohol. Frister mest å sitte hjemme og gomle på ett potetflak. Hadde jo tenkt å kle meg ut som en collie,men dropper nok den tanken.

Dette er meg,som egentlig lurer på når snøen kommer. OK da,egentlig ikke. Snøen kan ennå holde seg borte,for idag var det knall vær. Snøen kan komme 1.desember,takk!

Dette er meg,som holder en kopp med varm sjokolade. Joda,vet at koppen er liten,da-ah! Neida,har vært pen pike idag og har vært på de fire roser i Harstad. En koselig plass jeg har vært sjelden. Varm kopp med sjokolade smaker godt og det samme gjør litt bestis-snakk,spesielt når man snakker om den glade ungdomstida.



1 kommentar:

  1. Hahah, du er så soet! Jeg savner å dra på kafé og prate masse tull med dere slams'e gjengen. Jula, den blir bra! missyou

    SvarSlett