onsdag 30. november 2011

a shot in the dark

Blogg,hva er det'a?

Er dårlig med blogging for tiden. Har liksom ikke så mye å fortelle og gjør ikke noe stort om dagen. På søndagen kom det snø,endelig. Brukte dagen til å leke i snøen,men dagen etter regna jo såklart alt bort. Været i nord er klink koko! Regn!!,mye vind,hagl og en god dæsj med lyn og torden. Været er utrolig ustabil og det er egentlig jeg og.

På fredagen er det pepperkakedag, Marit og jeg skal lage pepperkake og drikke gløgg. Ok da,så skal vi åsså drikke vin. Javel,så skal vi også dra ut etterpå. I god tradisjon fra i fjor,så blir nok kvelden gøy gøy! Kanskje julestemninga kommer sigende. Ekke mye gøy når snøen glimter med sitt fravær.
Og sååå har jeg noe SPAgreier igjen fra i fjor,som jeg tenkte jeg skulle bruke. Tenkte å få fiksa trynet og ryggen. Plastic fantastic you knoooow. Neida,joda. Nei,fela,jeg er ikke morsom en gang idag,så jeg burde egentlig sove. Så er jeg kanskje morsom i morgen. Eller på fredag. Da er jeg jo høy på vin,og da er jeg alltid morsom.


Tjukka søv. Ho er så sinnsykt bortskjemt,med både pledd og bamse. Jeg tror ho planlegger å ta over huset,for ho bruker å sette seg på hodet mitt når jeg ligger på gulvet. Åsså knurre ho og bjeffe i søvne,så er nok da ho planlegger å ta over herredømmet. Dustebikkje. Jeg trua ho en gang at jeg skulle lage colliepels av ho vess ho ikke hørte på meg. Da fikk pipa en annen lyd, he he he.

Drittbikkja gikk å la seg i gangen! I'm shocked! Ho har fått streng beskjed at ho skal ligge i stua,og nå bryter ho loven. Jeg lukter bank!


Sånn btw, happy 1.desember. Jeg er bortskjemt,og har 2 julekalendere. En sjokolade,og en pakkekalender. Har nok vært ekstremt snill i år. Så det så.





2 kommentarer:

  1. Herregud du og bikkja di er så søte, men mest du! :D Gleder meg så sinnsykt til å komme hjem til dritværet, 18 dager igjen! Woopdidoop! :D

    SvarSlett
  2. Æ digge det siste bilde!! Damn æ savne dæ frøken!!! :D 15 daga! <3

    SvarSlett