mandag 5. desember 2011

sometimes,the lights will burn away

Så gjennom bildene på speilrefleksen og fant noe bilder fra da jeg bodde i Tromsø. Fikk plutselig Tromsø-savn av å se bildene,men vet ikke helt hvorfor. Tiden i Tromsø var koselig,sosialt sett,men desverre ikke faglig. Etter nyåret skulle jeg jo begynne igjen på studiene og fant jo fort ut at jeg ikke klarte det. Å åpne ei bok var tungt,og ikke minst å møte opp på universitetet. I begynnelsen av mars 2011 fant jeg ut at jeg ikke klarte mer,og gav opp studiene. Da var jeg heller oppe i Tromsø for å være sosial og komme meg bort. Sosialt sett var det mye gøy; vinkvelder,kakao på Driv,diverse morsomme fester,kino,busstur et stykke fra Tromsø og åpning av øl med nøkkel og mye annet. Jeg hadde det gøy med venner som bodde/bor der. Sånn ellers var det mye opp og ned. Jeg bodde jo alene,og det kunne bli utrolig ensomt til tider. Det savner jeg ikke. Planen var jo at jeg igjen skulle flytte til Tromsø i høst,men det ble det ikke noe av. Jeg var redd at jeg skulle igjen bli ubrent,ikke klare studiene and so on. Høsten 2012 håper jeg er klar igjen,for å begynne å studere og flytte til en by. Per dags dato,har jeg to byer jeg vuderer,men foreløbig er det hemmelig. Sorry,dere som ble kjeeeeeempe nysgjerrig nå.


Fine fine minnene og fine konserten av Violet Road! Har vel til nå hørt/sett de 4 ganger. Nesten så jeg er en stalker. Hvertfall trommisen,m-m-m-m!

Helga var kul den. Ble både vin og pepperkakebaking. Pluss vi dro ut en gjeng. Til helga nå kommer Anna hjem og da skal vi vel finne på noe sprell. Som ikke innholder alkohol,og det blir godt. Fordi jula kommer til å innholde nok alkohyler! Men finejenten over the sea kommer jo snart, gleeeeeedings!

 


2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg kjempe masse til å komme hjem til sprell med og uten alkohol! :3 Det blir tider, det. Og denne julen må vi få til å ta flere bilder sammen, føler jeg trenger å oppdatere veggen min med bilder. :)

    SvarSlett
  2. Aww jeg savner også Tromsø!! xD For en kveld di konsertene har hvert. Var så gøy å kunne dele det med deg! <3 Enig med Line gleder meg til sprell jeg å og til masse bilde taking! Haha har ikke sett di bildene før, det var gøy å se dem igjen ^^, husk å oppdatere oss nyskjerrige når du har funnet ut mer hva du vill neste år ;D

    SvarSlett