mandag 28. mars 2011

love the way you lie

Jeg løy. Bare litt da, og mest for meg selv. Planen var å dra tilbake til Tromsø idag. Vokna, lå lenge og tenkte om jeg burde dra,om jeg heller ikke burde være hjemme? Kan jo lese når jeg er hjemme og. Pluss at det går mye penger til båt. Så da ble det til at jeg ditcha Tromsø. I really dont mind! Har kosa meg med å være ute i hele to timer. Nå gidder jeg ikke mer å klage på all snøen, så da gjør jeg det beste ut av det. Den forsvinner når den vil,right?

Og ja,synes alle skal ut å reise. Uten om meg! Men, så tenker jeg at, jeg skal jo så mye i sommer. Ferie hit og dit, valp osv osv! Jeg vil... Synes noen kan være superduper snille med meg og bestille meg en tur? Pleaaaaase?

1 kommentar:

  1. Hvis du gir mæ penga, så kan æ bestille tur til dæ hit! :D Det synes æ høres ut som en god idé! ;O

    SvarSlett