mandag 7. mars 2011

cafè fiasco

Har kommen hjem fra en fantastisk oslotur, der VM sto sentralt. Var på 30 og 50 km, noe som var stoooor stas! Mye mennesker, lange køer, boblejakker i alle farger, flagg så langt øyet kunne se, kongen på VIP og t bane som var mildt sagt stappefull! Litt av en stemning kan du si, noe jeg trur jeg bare opplever èn gang. Selvom dagene gikk i ett,så fikk jeg tid til noe annet og. Å komme hjem til x antall meter snø, og nok igjen gå i vintersko er lite stas. Vil at det skal bli vår, helst igår! Nok vinter nå, ok?

Samme plass som sist. Men nå med en tykk jakke og skjerf på. Kald vinter. Flere mennesker enn forrige gang, samtidig litt skumlere. Du sa det skulle være puserock der, sånn som jeg liker. Vi fant oss en et bord i hjørnet, litt langt unna de andre. Drakk øl,så på hverandre, pratet om alt og ingenting. Kjente på stemningen i det mørke rommet. Jeg ble rød på kinnene som jeg alltid blir når det har vært kaldt ute, og jeg kommer inn i et varmt rom. Oooog når jeg drikker. Du tok hendene dine mot kinnene mine, strøyk litt før du tok de bak nakken og pjusket. Jeg så ned og smilte,du så på meg med spørrende øyne, om det du gjor var greit. Så klart var det greit. Mer en greit. Øl ble drukket, smil ble utdelt. Du er lett å tolke, lett å se når jeg sa noe du ikke likte. Jeg har skjønt det. Aint got a pokerface.
Sharing a smile, for far from home.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar