torsdag 12. januar 2012

tell the truth

Nei har du sett,nå blir det nattblogging igjen.

Akkurat nå kjennes det ut som ryggen snart takker for seg. Jeg er ikke laget for fysisk tungt arbeid! Skulle få noe møbler hjem i dag, og i mitt stille sinn tenkte jeg at kanskje han som kjørte varene var litt kjekk. Så jeg stashet meg opp,med utebukse,boblejakke og turkis lue. Mannen var ikke kjekk og snakket gebrokkent norsk. Jeg hjalp han inn med begge sofaene, og han hadde det vist travelt,for han dyttet meg nesten overende med sofaen,opp en trapp. Hadde mest lyst til å denge han med begge sofaene etter det! I tillegg bar han seg over hvor kaldt var. Pffff, 20 minus er vel ingenting. Så ingen mann for meg,gitt.

Sånn ellers,har jeg og Marit bestilt oss en tur til Oslo. Vi lider begge av kronisk impulsivitet,så det gikk fort i svingene. Det hele begynte med at Marit nerdet litt på Norwegian og sa det var billige billetter. Jeg sa at en Oslotur fristet,vi giret hverandre opp og så endte det med at vi bestilte. Marit har flydd lite,så ho ble plutselig engstelig. Sporte meg det kanskje ble turbulens og hvordan det var å fly når det er mørkt. Jeg sa det gikk nok helt bra,bare at Hufsa bruker å fly forbi flyvinduet av og til. Da ble ho beroliget.
Problemet er at vi har mye planer,spesielt reiseplaner. Det er ikke måte på hvor vi vil reise. Jupp, angrer bittert på at jeg ikke har et pengetre!


I'm a freakin vampire!

lolilol, eksponeringsbehov much? 

De som synes mine bilder var litt cool, kan gjøre det samme hær; lag kule bilder,yaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar