søndag 8. januar 2012

hellooooooo?

Lolitilol! Er det noen der? På tide å tørke støv av denne bloggen,nå som den har vært bortglemt i jula. Sorry blogg,nå blir det bedre tider!

Jula kan jeg egentlig bare oppsumere i noen ord; mat,gaver,folk,mat,fest,mat,sløving..og sa jeg mat? Egentlig er det greit at jula er over,for på slutten var jeg lei julemat. Men likevel var det litt trist når jeg kom hjem i dag og juletreet var borte. Nå kommer hverdagen,så jeg har jo noen planer.

Angrer på noe,sånn egentlig. Og det er at jeg ikke planta et pengetre i hagen i høst. For det hadde gjort seg nå! Det er så mye jeg har lyst til å gjøre,men som alltid,så er det pengene det skorter på. Har jo ikke jobb for tia,men fant ut i går,faktisk, at NÅ er det på tide å få seg jobb. For trenger penger sårt,jeg kan ikke fortsette å være fattig Silje hele tiden.

I går dro jeg på jentekveld med Marit og Kristina, der Marit hadde disket opp med biff og gode greier. Ho er ei god husmor,så vi ble god og mett,der vi til slutt tok oss ett glass vin. Så en koselig lørdag med andre ord. Jeg og Marit vokna tidlig i dag,for å se på Tour De Ski,som de fanatiske skiientusiastene vi er. Desverre gikk det ikke Norge sin vei.

Og tenk at bolla mi har vært så lita!

Finaste lille bolla! Savner jo når ho var en pitteliten valp,sukk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar