søndag 29. mai 2011

rise and shine

Bloggen blir litt forsømt,siden jeg har vært opptatt. På fredag/lørdag flyttet jeg ut av hybelen og tok med meg alle tingene hjem. Var litt småtrist,men blir nok boende i Tromsø til høsten,så kommer tilbake. Fikk både tid til å dra på hundeutstilling og shopping,så ser meg veldig fornøyd med det. Dro ut gjor jeg og,i samme gamle byen. Nå har jeg ''sommerferie'',og kan gjøre det jeg vil,egentlig. Jeg og bestis dro på sightseeing idag,til Kveøya(google is your friend) for å se oss rundt. Trodde først vi hadde kommet til paradis,jordene var grønne,hagene var perfekte,veine var smale og fuglene sang vakkert. Noen bygdetullinger så vi,men det var jo bare litt av sjarmen. Gleder meg til flere slike turer.

Og nå skulle det vært et bilde hær. Men det får komme i morgen!

1 kommentar:

  1. I miss you too!! <3

    Vi må ta noen roadtrips når jeg kommer hjem igjen! Gleder meg, 15 dager igjen!! :3
    x

    SvarSlett